Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sprawy wpływające do GOPS Mircze są przyjmowane i rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisami szczególnymi regulującymi sposób załatwiania określonego rodzaju spraw.
Korespondencję można składać osobiście w siedzibie Ośrodka w pokoju nr 12, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30,
lub wysyłać za pośrednictwem poczty na adres:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mirczu
ul. Kryłowska 20
22-530 Mircze.
Wnioski o świadczenia z pomocy społecznej
Składanie wniosków o świadczenia z pomocy społecznej, odbywa się za pośrednictwem pracowników socjalnych. Po złożeniu wniosku, pracownik socjalny przeprowadza wywiad środowiskowy w miejscu zamieszkania osoby składającej wniosek w celu zapoznania się z sytuacją materialną, rodzinną i majątkową klienta. Po zebraniu wszystkich informacji oraz niezbędnych dokumentów, sprawa zostaje skierowana do podjęcia decyzji.
Decyzję należy odebrać osobiście lub poprzez upoważnioną osobę. W uzasadnionych sytuacjach decyzja może zostać doręczona przez pracownika Ośrodka lub przesłana pocztą. Odbiór decyzji jest warunkiem do jej realizacji.
Wnioski o pozostałe świadczenia
Składanie wniosków o pozostałe świadczenia, odbywa się bezpośrednio u pracowników odpowiedzialnych za ich realizację. Po złożeniu wniosku i załączeniu niezbędnych dokumentów, sprawa zostaje skierowana do podjęcia decyzji.
Decyzję należy odebrać osobiście lub poprzez upoważnioną osobę. W uzasadnionych sytuacjach decyzja może zostać doręczona przez pracownika Ośrodka lub przesłana pocztą. Odbiór decyzji jest warunkiem do jej realizacji.
Korespondencja elektroniczna
Korespondencję kierować można również drogą elektroniczną za pomocą:
-
Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,
adres skrytki ePUAP: /GOPSMIRCZE/SkrytkaESP
Aby można było złożyć korespondencję do Ośrodka, konieczne jest posiadanie konta użytkownika na danej platformie - konto jest bezpłatne.
Pamiętać należy, że wszystkie dokumenty elektroniczne muszą zostać opatrzone ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym wykonanym za pomocą profilu zaufanego.